maandag 23 november 2009

Whitney Houston is the Greatest!

I'm going, ik ga werkelijk waar, serieus, no kidding, naar het concert van Whitney Houston in het Sportpaleis in Belgie. 24 mei 2010 is the big day!!! Hier heb ik iets van 17 jaar opgewacht en ik ben super happy!!! Ergo de uitroeptekens. It's a dream coming true! Ik geef toe dat ik bij het eerste keer horen van haar nieuwe cd "I Look To You", een beetje teleurgesteld was. Maar nu ik er meerdere malen naar heb geluisterd, kan ik alleen maar zeggen: She's Still The Greatest! Ik ben erg benieuwd naar het optreden. Hoe vaak kleedt ze zich om, welke nummers zingt ze, is er een groot decor, zijn er veel achtergrondmuzikanten??? Uiteraard zal ik het concert uitgebreid gaan bespreken, maar dan moet je net als ik nog even wachten. But trust me, het zal het wachten meer dan waard zijn.

Geen opmerkingen: